תחילת המסע הקסוסים ,בסימן  המלון באתונה, בלי הכתובת ,עם סמני דרך ושיתוף פעולה מצאנו את הקומה החמישית באומוניה בצומת הזונות במלון האשליות .
ומשם צועדים לאקרופוליס, תחנה ראשונה בדרך שוק הבשר ,אצל פאפנדראוס . מטבח יוני אמיתי טעים להפליא מאה שנים בשוק.  ההמשך  בפלקה למוזיאון הארכיאולוגי למימצאי האקרופוליס - http://www.greek.co.il/acropolis-museum.html
'בגפי רץ במוזיאון שהוקם על אתר ארכיאולוגי .  והשיא בפרתנון  במיקדשה של אתנה , ערש התרבות המערבית . הכלים והמימצאים נותנים תוקף למיתולוגיה.
למחרת בראפינה, על המעבורת לאנדרוז יום שני למסע של ברכה.
אחרי האויר והיבשה לים לאי למחוזות של משאלות ,להכיר ולדעת את האי בדרכינו . העיר אנדרוז = או הורה בהמלצת חברי המלומד נדב  כהן לתרבות יון .
 האי מקום מושלם לבריחה מהמציאות. שילוב של נופים מורשת וארכיאולוגיה.בתי אחוזה ונציאניים עם צריחים ומולם גדרות אבנים של בתי חווה ושוברים מקושטים .
על המעבורת בחנות פגשתי, באתנה, יפה גם חכמה וחזקה כמו האלה ,מהפרתנון האקרופוליס ציידה אותי במפה והמלצות לדרך.
אנדרוז עולה על כל דמיון ביופי ובפשטות, שילוב של ים ויבשה, ההר ים זרועי בתים בלבן. בדלתות וחלונות בכחול . כנסיות על אם הדרך , במקומות של יופי , מגדל אור למאמינים ולמחפשים דרך . בקצה המיפרץ,  חיפשתי את הקשת המחברת מגדל אור וכנסיה.זריחות הבוקר תחילתו של יום התמונות יעידו על הקסם
שבת ים נפלא הילה על החוף משתזפת , זוגתי נחה וליאור הכין תבשיל דגים . ואחרי ארוחה יצאתי למצוא שבילים באנדרוז, זוג ברבורים מלווה את צעדי, בדרכי לכנסיה ופסל המלח המחפש את מקומו.
ברחוב  הראשי של אנדרוז העיר פגשתי בקריסטוס מטאטא את הגלריה. ובם פיסול וציור של "מלאכים אנשים עולים לשום מקום כדי ליפול וחוזר חלילה"  חפשנו חדרים ומצאנו סירה, ומחר בעזרתה נגיע לאחלה ביץ
קריסטוס הציג את גרסתו לסיפור גן הדן התפוח הוא לב והחטא בוצע במודעות
בשעה חמש לפני זריחה עם איילת השחר ,יום ראשון בשביל עתיק להרים למנזר גדרות אבני הצפחה במבנה מיחד הוליכו אותי להרים הנוף נפתח מסביבי צמחי סוף החורף לוטם ורוד  וקידה  מצע צהוב .
דין דון פעמונים מזמין לתפילת יום ראשון כך בעזרת האל הגעתי יושב שותה קפה ראשון , מהרהר בהלך ותחנות להמשך היום . שנתנו לחופים נידחים ליאור והילה כיורדי ים מנוסים השיטו אותנו לחופי מבטחים
יום שני זריחה בסנטיר אצל בכנסיה מעל העיר הישרה הורה אנדרוז העיר שנתנה לאי את שמה.
ואני מברך מודה אני אין מילים לתאר שלווה והוד קדומים מקום נאה ויאה לעבודת האל
ושוב חזרחה במעבורת לפגוש את אתנה ולהודות ה הארי הנפלא שלה .
סיומו של יום  חגגנו את יום ההולדת של מוניק בהרכב מושלם. חגגנו גם את יומו האחרון של מסע הקסוסים ביוון . על גג מסעדה מוסטרום לרגלי האקרופוליס העבר המואר , להאיר סיפורי העבר בירח מלא עלה לתת תוקף לזה הסיפור שלנו
יום שלישי  אתונה , השקמה ברובע אומוניה, במלונו של מיכאליס מלון אתונה קומה חמישית. לא זריחה לא טיול. צופה מעל בית זונות , בית בושת פעיל. כל שעות היממה משמרת העובדות נצבות על מדרכת , בלי חן או יופי, שוק הבשר והיצרים לעוברי אורח למקום עבודתם החלטתי לקרוא מלון האשליות . אשליות של חיים אשלייה לעתיד .

אתמול חגגנו את יום ההולדת של מוניק בהרכב מושלם. חגגנו גם את יומו האחרון של מסע הקסוסים ביוון . על גג מסעדה מוסטרום לרגלי האקרופוליס העבר מואר באור להאיר סיפורי העבר וירח מלא עלה לתת תוקף לזה הסיפור שלנו
ישוב בשדה התעופה מהרהר בזה המסע והשותפים .